تقریباً همه افراد با افزایش سن دچار ریزش و نازک شدن مو و ابرو می شوند، اما برخی از افراد در سنین پایین به دلیل بیماری ها، برخی داروها، ژن ها و حوادث دچار ریزش ابرو می شوند. کاشت ابرو طبیعی به همه افراد با چنین شرایطی اجازه می دهد تا ابروهای پرپشتی داشته باشند و آنها را به هر شکل دلخواه درآورند. البته برای اینکه بتوانید مانند هر عمل دیگری کاشت ابرو را انجام دهید باید مواردی داشته باشید که مطمئن باشید فقط با یک متخصص مشورت می کنید.

روش‌های کاشت ابرو مانند کاشت مو، شامل برداشتن فولیکول‌های ضروری از نواحی مستعد ریزش مانند پشت سر و بین دو گوش و پیوند آن‌ها به نواحی ریزش ابرو است. روش های جدید کاشت ابرو کمترین عوارض را به همراه دارد و استفاده از بی حسی موضعی به این معناست که متقاضی در حین کاشت هیچ دردی احساس نمی کند و پس از یک روز می تواند به روال عادی خود بازگردد، اما باید حداقل تا یک هفته دستورالعمل های مراقبتی توصیه شده توسط پزشک را رعایت کند. مزایای عمده کاشت ابرو برای انسان این است که می توان آن را روی ابروهایی که قبلاً خالکوبی یا جای زخم دارند و آنهایی که در اثر تصادف زخم شده اند انجام داد. همچنین پس از رشد ابروهای کاشته شده، علاوه بر ظاهری کاملا طبیعی، می توان آنها را بر اساس هر مدل دلخواه رنگ و فرم داد.

5 نکته مهم در مورد لیفت ابرو

همانطور که گفته شد در کاشت ابرو از موی انسان برای کاشت استفاده می شود که علاوه بر ارتباط تنگاتنگ با مژه های مدرن، احتمال رد توسط بدن تقریبا به صفر می رسد و تمامی فولیکول ها با موفقیت جایگزین خواهند شد.

1- کاشت ابرو دائمی است.

همانطور که در بالا ذکر شد فولیکول های مورد نیاز برای کاشت ابرو از پشت سر و بالای گوش ها برای کاشت برداشته می شود و دلیل انتخاب این ناحیه به عنوان بانک مو این است که موهای این ناحیه بسیار شبیه به ابروها و مهمتر از آن مقاوم بودن آنها در برابر کندن است. میزان فولیکول های مو و طول عمر موهای طبیعی هر فرد منحصر به فرد است و نمی توان روی آن تأثیر گذاشت، به همین دلیل است که موهای ابرو کاشته شده با موفقیت در طول زندگی به رشد خود ادامه می دهند، یعنی نتایج کاشت ابرو دائمی است.

2- بهترین سن برای کاشت ابرو

سن ایده آل برای کاشت مو و جایگزینی ابرو به عوامل مختلفی از جمله وضعیت فیزیکی، وضعیت سلامتی فرد و روند ریزش مو بستگی دارد. البته کاشت ابرو محدودیت سنی ندارد و برای همه خانم ها و آقایان در هر سنی قابل انجام است. کاشت مو یا کاشت ابرو برای افراد زیر 25 سال ضروری نیست زیرا ممکن است با افزایش سن الگوی ریزش یا نازک شدن ابروهای آنها افزایش یابد و ابروهای کاشته شده نیز تغییر کند. به همین دلیل سن بالای 30 سال بهترین سن برای کاشت ابرو و سن ایده آل برای کاشت ابرو نیز 60 سالگی در نظر گرفته می شود زیرا در صورت کاشت بعد از این سن ممکن است بانک موی کافی برای کاشت وجود نداشته باشد یا وضعیت گوشت انسان برای کاشت ابرو مناسب نباشد.

3- نتیجه نهایی کاشت ابرو بعد از 4 تا 6 ماه.

پس از رسیدن به بهبودی پس از پیوند چشم، در ماه دوم متوجه خواهید شد که قطره چشم پیوندی می ریزد، این یک واکنش طبیعی بدن و به دلیل شوک جابجایی فولیکول ها است. شما نباید نگران این آسیب چشم باشید زیرا ریشه فولیکول ها زیر پوست هستند و بعد از دو تا سه ماه دوباره رشد می کنند. روند رشد ابرو مانند سایر موهای بدن کند است و ممکن است بعد از کاشت ابرو نتیجه ای نبینید در ماه سوم و چهارم پس از پیوند چشم، فولیکول های پیوند شده شروع به رشد می کنند و با توجه به شرایط جسمانی، کاشت مو و مراقبت های غذایی هر فرد، می توانید نتیجه نهایی پیوند چشم را در ماه چهارم و ششم مشاهده کنید. سرعت رشد چشم و زمان مشاهده نتیجه نهایی پیوند چشم به عوامل زیادی بستگی دارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. بسیاری از پزشکان از داروهای تقویت کننده موضعی مانند ماینوکسیدیل برای تسریع رشد چشم پس از پیوند چشم استفاده می کنند.

4- ابروهای خوابیده برجسته یک ظاهر طبیعی هستند

پس از اینکه پزشک متخصص فولیکول های مورد نیاز برای کاشت ابرو را از ناحیه اهداکننده خارج کرد، باید آنها را در ناحیه ابرو کاشت کند، اما نحوه، جهت و عمق قرار دادن این نخ ها در ابرو بسیار مهم است. در مرحله دوم کاشت ابرو، جراح ابتدا یک شیار بسیار کوچک در ابرو ایجاد می کند، سپس هر کاشت مو به صورت جداگانه با عمق و زاویه مناسب در این شیارها قرار می گیرد تا پس از رشد با بقیه موهای ابرو هماهنگی داشته باشد. در واقع این عمق و موقعیت ابروهای کاشته شده زمان دیدن نتیجه نهایی را مشخص می کند و از آنجایی که ابروهای کاشته شده تاثیر مستقیمی بر طبیعی بودن بیرونی دارد، پزشک باید آگاهی لازم را از نحوه کاشت فولیکول داشته باشد.

5- انتخاب کلینیک معتبر

ابروهای پررنگ و زیبا می توانند تاثیر مستقیم و عظیمی در زیبایی چهره، بیان احساسی و شادابی چهره افراد داشته باشند، بنابراین انتخاب یک کلینیک معتبر و یک پزشک ماهر برای پیرسینگ ابرو مهم است. برای انتخاب یک کلینیک معتبر پیوند چشم باید عوامل زیادی از جمله وجود پزشکان مجرب و تکنسین آموزش دیده، در دسترس بودن تجهیزات سازگار با روش های روز دنیا، مشاوره رایگان قبل و بعد از پیوند چشم و رضایت مشتریان قبلی را در نظر بگیرید.

با بررسی عوامل موثر در انتخاب کلینیک کاشت ابرو معتبر و مقایسه کلینیک های معتبر به این نتیجه می رسیم که کلینیک زیبایی تهران بهترین کلینیک تخصصی کاشت ابرو با مجوز لازم از وزارت بهداشت می باشد. سابقه و تجربه بالای تهران در زمینه جراحی کاشت ابرو باعث موفقیت نزدیک به 100 اکستنشن مژه شده است و مراجعین این کلینیک از نتایج آن رضایت کامل دارند. در کلینیک زیبایی کاشت مو و ابرو تهران در هر مرحله از کاشت مژه پزشکان مجرب و حرفه ای حضور دارند و قبل از کاشت وضعیت چشم ها را بررسی می کنند و مژه ها را تعویض می کنند. وضعیت بیمار برای اطمینان از پیوند موفقیت آمیز.

ادامه مطلب: https://payju.ir/content/کاشت-ابرو-در-شیراز